OVER ONS
Wij werken op basis van het no cure no pay principe.
Fairclaim is de probleemloze manier om een schadevergoeding te vorderen op uw vlucht, wanneer er sprake is geweest van een
Tevens kunnen wij voor u een verzoek om teruggave van de ticketprijs indienen bij de luchtvaartmaatschappij, wanneer u een voucher heeft ontvangen. Als de aanvraag voor vergoeding gegrond is gebleken, zullen wij er alles aan doen om ervoor te zorgen dat u uw schikking krijgt.
Wij zijn gepassioneerd in het vorderen van een compensatie voor elke klant die we aannemen, in de kortst mogelijke tijd. Klanten komen naar ons toe, omdat we resultaat voor hen boeken. Zo kunnen wij als bedrijf meer druk uitoefenen, wanneer luchtvaartmaatschappijen niet mee willen werken, terwijl u wel recht op vergoeding zou hebben.
We nemen het op tegen de luchtvaartmaatschappijen en garanderen dat we ons best zullen doen om een vergoeding voor u te innen. Tot nu toe hebben we alleen maar positieve resultaten behaald.
Welke problemen kunnen zich voordoen? Wat zijn uw rechten als passagier? Kunt u eigenlijk wel een vergoeding krijgen voor het ongemak? Zo ja, hoe pakt u dat aan? Vragen en nog eens vragen, waar wij het antwoord op weten.
Natuurlijk hopen wij voor u dat uw vlucht vlekkeloos verloopt. Maar mocht dit niet zo zijn, dan hopen wij dat u ons het vertrouwen schenkt om uw schadeclaim in te dienen en naar tevredenheid af te wikkelen.
Met vriendelijke groet,
Jacqueline Euser
Don’t be afraid of growing slowly, only be afraid of standing still.
~ Chinese proverb ~
Wees niet bang om langzaam te groeien, wees enkel bang om stil te staan.